Sponsorer

Bliv sponsor for byens og kommunens smukkeste og ældste tennisklub, Horsens Tennis Klub

Klubben ligger helt unikt i byens gamle sygehuskvarter midt i Horsens - en grøn fredelig oase med et stort gammelt træ ingen medlemmer ved hvor gammel er. Klubben har rødder fra 1898 og tennishallen var den første idrætshal i byen, bygget i 1935 for en pris på 53.000 kr. Her er der blevet dyrket mange forskellige idrætsgrene.
Klubben har omkring 300 medlemmer i alle aldre og ambitionen er, at forbedre faciliteterne med moderne helårs-hybrid-grusbaner, samt en ny og større tennishal, som vil øge aktiviteten og føre til endnu flere medlemmer. Klubben er den eneste i kommunen med turneringshold i Dansk Tennisforbund. Førsteholdet spiller i division.

Som sponsor får man, udover at støtte idrætsforeningen med den daglige drift og udvikling, en høj reklameværdi, da man ses af medlemmer, forældre, tilskuere, udehold, stævnedeltagere, forbipasserende osv.

Sponsoreksponering kan være en eller flere af følgende:
Bandereklame 3 meter, logo på hjemmeside, sponsorskærm, centré court mv. Det meste sponsor eksponering foregår digital.

Kontakt klubben her for nærmere information.