Minitennis Cup i Odense

23.11.2014

Horsens Tennis Klub havde et stort hold juniorer med til årest mini tennis cup stævne i Odense.. der blev spillet mange gode og tætte tenniskampe. Det var dejligt, at se så mange forældre, som tog med juniorerne og bakkede op om dem ved stævnet. Det var en rigtig hyggelig dag med rigtig god tennis på alle banerne.

Resultater fra stævnet:

I U8 række B vandt Jeppe fra HTK førstepladsen . Tillykke Jeppe! I U8 række A blev der spillet mange tætte og jævnbyrdige kampe. Gustav fra HTK vandt rækken. Tillykke til Gustav! Birk fra HTK fik 2 pladsen, og bronzepladsen gik til Philip fra HTK og Esther ligeledes fra HTK blev 4`er.

I U10 havde vi 3 spillere med.. Gabriela, Johannes og Viktor. Alle spillede flot tennis. Bedst gik det for Viktor med en 2 plads. Johannes blev nr 5 og Gabriela blev nr 6.

I U12 mix række B tog HTK både guld og sølv da Andreas vandt førstepladsen og Sigurd fik 2 pladsen. Begge spillere har ikke spillet tennis i særlig lang tid, så flot indsats drenge!

I U12 mix række A havde vi Marcus og Bjørn med.. her fik Marcus kæmpet sig til en 3 plads, Bjørn snuppede 5 pladsen.

I U12 pige række A fik Martine en flot 2 plads i en meget stærk besat række.. Vanessa fik 6 pladsen.

Alt i alt meget flot indsats af alle spillerne i Odense