Juniorturnering i Vejle lørdag den 1. november

03.11.2014
Horsens dominans ved Vejle Nordea Open 2014!!

Horsens Tennis Klub deltog med ikke mindre en 13 spillere til årets Vejle Nordea Open i mini tennis.

Spillerne som deltog i stævnet var: Andreas Feldt, Andreas Christensen, Frederik Lee, Gustav Christensen, Martine Christensen, Mads-Emil Schramm, Vanessa Heimisdottir, Viktor holm, Ida Friis, Karen Spoorendonk, Aviaya Uhrenfeldt, Jeppe Hannibal og Birk Pinholt.

Der var 2 stævne debutanter med for HTK nemlig Andreas Feldt og Andreas Christensen, som begge gjorde det fremragende i deres debut, samt debutant for HTK Frederik Lee, som er skiftet fra Stensballe Tennisklub til HTK til vintersæsonen.

Der blev spillet mange drabelige kampe, spillet meget flot tennis i alle årgange.

I U8 rækken fik Gustav fra HTK 1 pladsen !... i U10 var der 2 rækker. Her vandt Viktor Holm og Frederik Lee begge deres rækker!.. I U12 lykkedes det Martine ligeledes at vinde rækken! Stort tillykke til alle vinderne!! Og stor ros til alle deltagere fra HTK, som alle gjorde det meget flot.

Alle spillere vandt kampe ved stævnet, og havde en hyggelig og lærerig tennisdag. Man kan tydelig se, at spillerne bliver bedre og bedre for hver gang de har deltaget ved stævner. Dem skal vi have nogle flere af :-)