JM Play and Stay Randers 18. maj 2014

18.05.2014
Horsens Tennis Klub havde 3 junior spillere med til dette års Jyske Mesterskaber udendørs i Randers.

Spillerne var Karen Spoorendonk, Ida Friis og Martine B. Christensen.

Karen landede i en svær pulje, og kæmpede flot, samtidig med, at hun spillede rigitg god tennis - flot kæmpet Karen!

Ida kom ligeledes i en svær pulje med bla. Martine fra Horsens og Rebecca fra Silkeborg.
Ida kæmpede flot men måtte se sig besejret efter en god gang tennis. Godt spillet Ida!

Martine spillede det bedste tennis hun endnu har spillet, og vandt hendes pulje. I Finalen stod hun overfor Charlotte Kehler fra Kolding og den friske Skanderborg Open mester Christine Schmidt fra Sønderborg. Efter en meget tæt kamp vandt Martine over Charlotte og da hun samtidig vandt den sidste kamp over Christine blev hun udråbt som Jysk mester. Flot gået Martine, og stort tillykke!