Klubmodul henter siden
Erik Schramm

16.03.2014
  19:04
Med stor vilje og fight kæmpede Martine og Johannes sig til finalerne I Jysk Mesterskab i indendørs Mini Tennis i dag Søndag d. 16.3 i Esbjerg. Undervejs spillede begge 2 meget flot Tennis.. Johannes vandt bla. en kamp mod en stor favorit efter at været bagud hele kampen og med 3 matchbolde imod sig. Martine besejrede undervejs i stævnet en af det bedste U12 piger i Jylland...!! Sammenligner man sidste års deltagelse i stævnet for de 2 Horsens spillere, tabte de begge næsten alle deres kampe, så gennem stor træningsindsats er det lykkedes dem at blande sig med iblandt de bedste i deres årgange. Stort tillykke til begge HTK spillere og vi ønsker dem held og lykke til det store finalestævne d. 30.3 ligeledes i Esbjerg.

Hold i dag

Følg med